قوانین و مقررات

خانهقوانین و مقررات

گیفت ارزان سامانه متفاوت خرید گیفت کارت به صورت آنلاین با تحویل آنی وسریع است ، با گیفت ارزان به راحتی میتوانید انواع گیفت کارت های هر فروشگاه معتبری که نیاز دارید را تهیه کنید . با توجه به اینکه خدمات گیفت ارزان ارائه محصولات ارزی به صورت کد اعتباری با دریافت وجه به صورت ریالی صورت میگیرد، قوانینی وضع شده تا کاربران قبل از خرید با آگاهی کامل اقدام به خرید کرده و جای هیچ گونه شبهه ای در خرید از گیفت ارزان باقی نماند ، خواهشمندیم این قوانین را با دقت مطالعه فرمائید .

قوانین عمومی

تمامی فعالیت‌های گیفت ارزان بر پایه قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و با رعایت حقوق مصرف‌کننده انجام می‌ گیرد.

گیفت ارزان اجازه دارد در هر زمان، نسبت به ویرایش و اصلاح شروط و قوانین کار خود اقدام کند. اما در صورتی که این قوانین بر روی کاربر و تصمیمات وی تاثیر مستقیم داشته باشد، خود را موظف می‌داند شرایط جدید را حتماً به اطلاع کاربران برساند و فرصت لازم را به آنها بدهد.

کد گیفت کارت فروخته شده در صورت تحویل به مشتری تحت هیچ شرایطی امکان تعویض و یا بازگشت ندارد.

برخی ار گیفت کارت های ارائه شده در گیفت ارزان از ابتدا فاقد اسکن بوده و امکان ارائه اسکن گیفت کارت وجود ندارد .

با توجه به اینکه گیفت کارت های وب سایت گیفت ارزان براساس کشور طبقه بندی شده اند قبل از خرید به این موضوع توجه داشته باشید ، امکان تغییر کد گیفت کارت تحویل داده شده به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت.

طبق دستور مراجع محترم قضائی ، گیفت ارزان موظف است اطلاعات هویتی کاربران و خریداران را احراز کند ، جهت خرید از گیفت ارزان در مرحله اول احراز شماره موبایل و در مراحل بعدی احراز تلفن ثابت و ارسال مدارک هویتی الزامی خواهد بود .

تعهدات گیفت ارزان

گیفت ارزان متعهد می‌شود که اطلاعات مورد نیاز را قبل از خرید به صورت کامل و شفاف برای تصمیم‌گیری دقیق در اختیار مشتریان قرار دهد و در جهت رفع ابهامات کاربران تلاش کند.

گیفت ارزان نسبت به اصول کاری خود متعهد است و تمامی سعی خود را می‌کند تا گیفت کارت و کارت های اعتباری را با قیمت واقعی ، اورجینال و همراه با اسکن بدون هیچ مشکلی در اختیار کاربران قرار دهد.

گیفت ارزان اطلاعات کاربران اعم از اطلاعات هویتی ، شماره تماس و هر نوع داده ای از خریداران را نزد خود نگاه داشته و در اختیار هیچ شخص یا ارگانی ، مگر به دستور کتبی مراجع قضایی در مواردی خاص قرار نخواهد داد.

پشتیبانی گیفت ارزان ، در جهت ارائه مشاوره و رفع مشکلات کاربران ایجاد شده است. با اینحال گیفت ارزان تعهدی نسبت به پاسخگویی آنی در صورت بروز مشکلات و سنگین بودن حجم تماس ها نداشته و پشتیبانی تلفنی از ساعت 9 لغایت 18 و پشتیبانی از طریق تیکت به صورت 24 ساعته انجام میگیرد .

تعهدات مشتریان

احراز هویت در سایت گیفت ارزان به صورت ارسال کد تایید به موبایل و شماره ثابت کابران انجام میگیرد ، در صورت قرار دادن کد تایید در اختیار دیگران عواقب سوءاستفاده از آن با مالک سیم کارت و تلفن خواهد بود .

هویت و اطلاعات تماس کاربر باید دقیقاً مشخص باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکل، امکان تماس و پیگیری وجود داشته باشد ، در صورت درج اطلاعات غیر واقعی عواقب آن به عهده کاربر خواهد بود.

احراز هویت تلفنی و ارسال مدارک در صورت افزایش میزان خرید شما قبل یا بعد از خرید خواهد بود ، در صورت عدم احراز هویت و ارسال مدارک ، مبلغ پرداختی به کارت خریدار عودت خوهد شد.

سبد خرید